משלוח מהיר עד 3 ימי עסקים
משלוח חינם להזמנות מעל 299₪
ניקוי מדפים - עשרות בדים ב 19₪ | תקף לאתר בלבד
20% על כל האתר | קופון - spring20
logo-website
scroll-down-arrow

איך לעצב חולצה

האח מסיים מסלול בצבא ואתם רוצים להכין חולצה משפחתית לטקס? רוצים חולצה מעוצבת בדיוק לפי הטעם האישי שלכם? כדאי שתדעו כי תוכלו לעשות זאת בעצמכם ולעצב חולצה מהממת שתתאים בדיוק למטרה מיוחדת או לאירוע מסוים. אם מעניין אתכם לדעת עוד על הנושא, בעמוד זה ריכזנו עבורכם מידע על עיצוב חולצות, טיפים ודגשים ומידע נוסף על הנושא.

 

באילו פרמטרים צריך להתחשב בעיצוב חולצה?

לפני שאתם מתחילים לעצב, התחשבו קודם במספר החולצות שאותן תרצו לעצב (אם מדובר באירוע), וכן באורך החולצה (גופייה, טי-שירט או חולצה ארוכה), בגזרה ובמידות. בנוגע לצבע החולצה, לרוב כדאי לבחור צבע ניטרלי כמו לבן, במיוחד כשרוצים לצבוע את החולצה בסגנון “טאי דאי” (על שיטה זו בהמשך). לעומת זאת, אם תרצו להכין חולצה עם גלופה או עם תמונה עליה, תוכלו לבחור כל צבע אחר לחולצה שלכם, בתנאי שישתלב יפה עם צבעי העיצוב. כמו כן, כדאי שתשימו לב גם לחומר שממנו עשויה החולצה, מפני שיש צבענים שמתאימים לסוגים מסוימים של בד, למשל צבע שמתאים לבד סינתטי בלבד.

 

טיפים למעצב החולצות המתחיל

  •  הדמיה ותכנון – לפני שאתם מתחילים לעצב את החולצה, כדאי שתנסו להכין מין הדמיה לתוצר הסופי ולתכנן מה אתם הולכים לעשות. אם אתם רוצים למשל להדפיס ציור מסוים או תבנית על החולצה, כדאי שתבינו מהו המיקום המדויק שאתם רוצים להדפיס.
  • לשחק עם צבעים – אם אתם אוהבים צבעוניות ורוצים לעצב חולצה סגנונית ויפה, אל תפחדו לשחק עם הצבעים וליצור משהו ייחודי ומקורי! תוכלו לצבוע את החולצה בכמה צבעים וגוונים לא שגרתיים שישתלבו יפה יחד. כמו כן, תוכלו ליצור בעצמכם גוונים: ערבבו צבעי יסוד ביחד, תכהו או תבהירו צבעים ותיצרו גוונים יפים ומיוחדים.
  • לא לפחד לנסות – העיצובים הראשונים של החולצה יכולים לצאת שונה ממה שחשבתם או לא מוצלחים כפי שציפיתם, אבל זה לא נורא מפני שרק כך אפשר ללמוד ולהשתפר. את הדוגמאות והניסיונות הראשונים כדאי ליצור על חולצות פשוטות וזולות, ורק אחרי שאתם מרגישים מספיק מוכנים לדבר האמיתי, תוכלו לעבור לחולצות שרכשתם לעיצוב.
  • מקוריות – רצוי שתשמרו על מקוריות ועל הקול הפנימי שלכם, ולא חשוב באיזו דרך תבחרו לעצב את החולצות שלכם. אתם לא חייבים להמציא משהו חדש, אלא להתבסס על דברים קיימים ולהציג וואריאציות מיוחדות ואת הטאץ’ האישי שלכם על דברים שראיתם ואהבתם במיוחד. אל תחששו להשתמש בדמיון ולעצב חולצות שישקפו את הטעם האישי והמיוחד שלכם!

 

איך ניתן לעצב חולצה

יש מספר דרכים לעיצוב חולצה, וכל אחת מהן מתאימה למטרה אחרת:

  • טאי דאי – טכניקת ה-Tie-dye היא שיטה נפוצה ומגניבה במיוחד לעיצוב חולצות. בתהליך זה בדרך כללי מקפלים חולצה או בגד אחד בחוט או ברצועת גומי, וטובלים אותו בצבעים. באמצעות שיטה זו אפשר לקבל דפוסים מעניינים על הבגד. ניתן להשתמש בכמה צבעים וליצור דוגמאות מיוחדות.
  • הדפסות בדים – הדפסה על בדים היא דרך מצוינת לעצב חולצה. בעזרת מכונת הדפסה על בדים אפשר לעצב חולצה בעיצוב אישי: אפשר לבחור בהדפסים מעניינים ויפים וגם להדפיס גלופה, כיתוב, ציור או תבנית שיצרתם.
  • צבע אקריל – כיום ניתן למצוא צבע אקריל תלת ממד, המגיע בבקבוק בעל פיה דקה, ואיתו אפשר ליצור מגוון עיטורים ורישומים על חולצה לצד מגוון רחב של בדים ומוצרי טקסטיל שלהם הוא מתאים. מדובר בצבע שעמיד בכביסה קרה ואותו ניתן להשיג במגוון צבעים וגוונים.

אם כן, לצורך עיצוב חולצה תצטרכו לתכנן את עיצוב שלכם, לבחור טכניקת עיצוב ואת הצבעים המתאימים. אל תחששו להתאמן ולהמשיך לנסות עד שאתם מגיעים לתוצאה הרצויה! יצירה מהנה ובהצלחה.

התחבר/י כדי לצבור כסף לרכישות הבאות 

התחברות

או