משלוח מהיר עד 3 ימי עסקים
משלוח חינם להזמנות מעל 299₪
ניקוי מדפים - עשרות בדים ב 19₪ | תקף לאתר בלבד
20% על כל האתר | קופון - spring20
logo-website
scroll-down-arrow

בדים לקיץ: כך תבחרו בדים נושמים לקיץ

הקיץ כבר כאן לא מעט זמן, והחום והלחות (או היובש – תלוי באזור) מלווים אותנו בכל זמן ומקום ביום, ובעיקר כשזה כולל שהייה מחוץ למזגן. כדי לעבור את הקיץ בשלום ובתחושה נעימה ככל האפשר, חשוב שנתייחס לבדים שמהם עשויים הבגדים והמצעים שלנו, שעשויים להשפיע רבות על תחושת האוורור, החום והמחנק בעונה החמה. ולכן, אנחנו כאן כדי לספר לכם על הבדים הנושמים והמומלצים לקיץ – כאלה שישבו לכם טוב על הגוף וגם יספקו לכם אוורור ותחושה נעימה יותר, אז בואו נתחיל. קבלו את המדריך המלא לבדים נושמים לקיץ.

בד כותנה – נושם ונעים

נתחיל באחד הבדים הנפוצים ביותר בעולם, ובמיוחד כשמדובר בעונת הקיץ – כותנה. זהו בד נושם ואוורירי, בעל יכולת ספיגת זיעה מצוינת לצד נידוף מהיר, מה שיכול להפחית את תחושת המחנק שיכולה להיווצר בימים חמים במיוחד. נוסף על כך, מדובר בבד המספק תחושה נעימה ומגע מלטף על הגוף, ואף לספק תחושת קרירה, מה שהופך אותו לבד האידיאלי לעונה החמה. מלבד פרטי לבוש, כמו חולצות ושמלות הנפוצות במיוחד בבד הזה, חשוב לציין כי תוכלו להשתמש גם במצעי כותנה בקיץ, כדי ליהנות מהיתרונות של הבד גם בלילות. אז אם אתם רוצים בד נושם לקיץ- כותנה הוא בהחלט הבד שלכם.

בד הג’רסי – נוח ונמתח

ג’רסי הוא בד סריג המשמש בעיקר עבור ייצור מצעים, אך ניתן למצוא גם בגדים העשויים ממנו. לרוב מקורו של הבד הוא בצמר, אך כיום הוא עשוי גם מחומרים אחרים דוגמת כותנה וסיבים סינתטיים. הבד הזה אהוב במיוחד כשמדובר במצעים למיטה, משום שהוא בעל יכולת הימתחות מצוינת (יכול להימתח עד ב-25% נוספים לאורכו), הוא רך במיוחד ונעים למגע, ומספק אוורור ונוחות בימי הקיץ. כמו כן, הג’רסי נחשב בד עמיד ואיכותי למדי, וגם לאחר מספר רב של כביסות הוא יישאר נעים ורך, בניגוד לבדים אחרים שנוטים להתכווץ ולהתקשות.

בד ויסקוזה – אוורירי ודק

בד הוויסקוזה הוא בד העשוי מסיבים טבעיים, שדי מזכיר את בד הכותנה בתכונותיו. זהו בד דקיק לרוב, חלק, רך ונעים, אוורירי, ו”נופל” על הגוף ולא לוחץ, מה שהופך אותו לנעים ונוח במיוחד בימי הקיץ. עם זאת, חשוב לדעת כי איננו בעל יכולת נידוף גבוהה מאוד, כמו כותנה למשל, משום שהוא עובד תהליך עיבוד הכולל שימוש בכימיקלים, מה שגורע ממנו את לנצל את כל התכונות מהסיבים הטבעיים. אם כן, את הבד הזה תוכלו למצוא במגוון רחב של פרטי לבוש, ופחות במצעים, שבאמצעותם תוכלו ליצור לוק קאז’ואלי יותר, משום התכונה של הבד ליפול על הגוף.

בד פשתן – עמיד וסופג

זהו בד טבעי המיוצר מסיבים שמקורם בצמח הפשתן, והוא אידיאלי עבור העונה החמה משום שהוא נושם בעל כושר ספיגה מצוין, נוסף על היותו בד עמיד וחזק. הוא יכול להתאים במיוחד עבור אנשים בעלי אלרגיות, משום שהוא טבעי לגמרי (בכל מקרה חשוב לבדוק את התווית כדי לוודא שאין שילוב של בד נוסף אלא שמדובר ב-100% פשתן). בגדים המיוצרים מבד זה מספקים תחושת נוחות גם בקיץ וגם בחורף, והם לרוב יושבים טוב על הגוף ומחמיאים לגזרה. גם במצעים תוכלו ליהנות מהתכונות הנפלאות של הבד, והם ייראו נהדר על המיטה שלכם.

משי – יוקרתי ומחמיא

בד המשי הוא בד העשוי מסיבים טבעיים, המופקים מהפקעת של זחל ששמו טוואי המשי. הבד נחשב לנדיר למדי בחנויות בישראל, ועוד יותר לא נפוץ בחנויות בגדים. בגדים העשויים ממשי נראים יוקרתיים ומחמיאים במיוחד, הם בעלי מרקם נעים, רך ובעל מראה מבריק. הבד מרגיש קליל ואוורירי על העור, הוא לא נצמד אליו אלא נופל ומתנפנף, מה שאידיאלי בימי הקיץ. שימו לב שלרוב תוכלו להשיג את הבד כאשר הוא בשילוב עם בדים אחרים, כמו כותנה, וכן למצוא בגדים העשויים ממשי סינתטי.

תחרה וקרושה – פרט קטן להבדל גדול

בדי תחרה וקרושה הם למעשה בדים מחוררים, בעלי שקיפות בדרגות שונות. הם עשויים מחומרים שונים, כמו כותנה ומשי, והם יכולים להיות רקומים בשלל דרכים וצורות. הם לרוב משולבים כחלק מבגד שלם בדרכים שונות, כמו למשל בשוליים שלו או ממש חלק הבגד, כמו למשל חולצה שהגב שלה או השרוולים תפורים מתחרה. יש גם בגדים, כמו שמלות, שתפורים מתחרה או קרושה, ומתחת יש בטנה מבד אחר משום שהם שקופים. אם כן, גם בקיץ מדובר בבד שיספק לכם אוורור כמעט מקסימלי כשהוא משולב בבגד שלכם, והוא יהפוך כל הופעה או פריט לבוש לססגוני, נשי ואופנתי במיוחד.

בחירת בד היא בסופו של יום עניין של העדפה אישית, שכן לכל בד יש תכונות שונות והוא יושב באופן שונה על הגוף. שימו לב שיש בדים, בגדים ומוצרי טקסטיל אשר עשויים מבד אחד בעיקר (לרוב בין 90% ל-100% מהבד), ואילו יש כאלה שעשויים משילוב ותערובת של כמה בגדים, מה שיכול להשפיע על התחושה של הבגד.

קיץ נעים!

התחבר/י כדי לצבור כסף לרכישות הבאות 

התחברות

או