משלוח מהיר עד 3 ימי עסקים
משלוח חינם להזמנות מעל 299₪
ניקוי מדפים - עשרות בדים ב 19₪ | תקף לאתר בלבד
20% על כל האתר | קופון - spring20
logo-website
scroll-down-arrow

בדים מתאימים לבגדי תינוקות – כל מה שחשוב לדעת

תינוקות הם רכים ועדינים, וכך צריכים להיות גם הבדים שעוטפים אותם. הבדים צריכים להיות מאווררים, נושמים וקלים לניקוי מאחר שהתחלופה שלהם היא גבוהה, וגם כאלו שניתן לעבוד איתם בקלות. בגדי תינוקות הם עדינים ונעימים, ולכן צריך לבחור את הבדים בחוכמה כדי שיתאימו לתינוק, יעטפו אותו בנעימות ויעמדו בסטנדרטים שלכם, ההורים. אז איך בוחרים בדים מתאימים לבגדי תינוקות? ומה עוד חשוב לדעת בנושא?

מדוע חשוב לבחור את הבדים הנכונים לבגדי תינוקות?

בשונה מבגדים של מבוגרים, לתינוקות אין את היכולת להסביר באופן מילולי כי הבגד לא נוח להם. לכן, הם יגיבו בהתנהגויות כמו קוצר רוח לצד אדמומיות שמופיעה באזורים שונים על העור, בעיקר על הבטן ועל הידיים. על כן, חשוב מאוד לבחור בבדים נכונים שגם יעניקו לתינוק תחושה של נוחות, יעטפו אותו בצורה נעימה וגם ישמרו על חום גופו בכל ימות השנה, ובוודאי בתקופת החורף.

כיצד לבחור את הבדים הנכונים?

• בד מאוורר ונושם – כאשר מבצעים רכישה של בגדי תינוקות ובדים, מומלץ לבחור בד מאוורר ונושם מאחר שבד גס עשוי להוביל לתחושת גירוי ואדמומיות על העור הרך והעדין של התינוק.
בד אלסטי – ההמלצה הגורפת היא לבחור בבד אלסטי שמתרחב, כדי שהתינוק יוכל לנוע בחופשיות ובנוחות.
• נוחות – נוחות הבד חשובה משום שתינוקות זזים הרבה, ובגיל מסוים מתחילים גם לזחול, לשחק בצעצועים וגם להתהפך בשינה. נוסף על כך, עדיף תמיד לבחור בבד שיאפשר להלביש ולהפשיט את התינוק בקלות.
• קל לניקוי – כידוע, בגדי תינוקות נוטים להתלכלך באופן קבוע כתוצאה מפליטות. על כן, כאשר בוחרים בדים, מומלץ לבחור בבדים קלים לניקוי באמצעות שימוש במכונת כביסה או באופן ידני. בדקו את התווית המוצמדת לבד, מאחר שהיא תציג לכם את דרכי הניקוי האפשריות לאותו הבד. כדאי גם להתייעץ עם מומחים או עם המוכרים בחנות שבה קונים על תכונות הבד.
• המלצות – דרך מצוינת לבצע בחירה של בדים לתינוקות יכולה להתבצע באמצעות קבלת המלצות מהורים אחרים, וזאת כחלק מהבנה כי הניסיון של הורים הוא דרך מצוינת לבצע בחירה נכונה.

סוגי בדים מומלצים לבגדי תינוקות

• כותנה – אחד הבדים המומלצים ביותר הוא כותנה, מאחר שמדובר בבד נושם, אלסטי ונעים. עדיף תמיד לבחור בבד עשוי מ-100% כותנה ארוגה, משום שמדובר בבד עדין שמתאים מאוד בעבור בגדי תינוקות, ובייחוד כאשר מדובר בבגדים בסיסיים כמו בגד גוף.
• צמרהצמר הוא בד אידיאלי לתינוקות בתקופת החורף, מאחר שהוא שומר על חוף הגוף, מעניק רכות ונעים למגע.
• בד תחרה – אין ספק כי מבין הבדים לבחירה, בד תחרה נחשב לאחד הבדים האהובים ביותר ע”י הורים, ורבים מהם מבקשים להלביש את התינוקות בבדים עשויים תחרה. מדובר בבד שנארג בעבודת יד קפדנית וכזה שמאפשר להלביש את התינוק בסטייל.
• ג’רזי – בד סרוג המשולב באמצעות אריגה, שיטה שהופכת את הבד לחזק ועמיד. לרוב, בבדים המיועדים לתינוקות בד ג’רזי נחשב לאחד הבדים המבוקשים ביותר מאחר שמדובר בבד זול אבל גם בעל תכונות מצוינות, כמו עמידותו בפני קמטים.
• שיפון – בד שקוף ועדין שמשמש לבגדי תינוקות וגם לבגדים מהודרים לאירועים. את בד השיפון תוכלו למצוא בבגדים יוקרתיים ומעוצבים, והבד עצמו נעים למגע, עדין מאוד ועוטף באופן נעים את הגוף. לעתים הבד ישולב בבדים אחרים.
• משי – אחד מהבדים היוקרתיים ביותר, וזאת בשל תהליך הייצור המתבצע באופן קפדני. לרוב, בד משי הוא בד טהור העשוי מ-100% אריגי משי, אולם בבגדי תינוקות נפוץ מאוד לראות כי הבד משולב עם בד ויסקוזה או בדים כמו כותנה, לטובת יצירה של בד חזק ועמיד.

 

התאמה בין סוג הבד לתקופה ולעונה

חשוב להתאים את הבד לטמפרטורות השונות בעונות השנה. למעשה, ההמלצה היא להלביש את התינוקות בבדים נושמים וחמים. יש להתאים את הבגדים גם בעונת הקיץ, בעיקר אם התינוק נמצא בחלל ממוזג או בחוץ. על כן, בגד גוף עשוי מבדים כמו כותנה או ג’רזי יתאימו מאוד לקיץ, ובחורף כדאי לבחור בבדים מחממים יותר כמו צמר.

בחירה של בדים לתינוקות היא לא פעם בחירה מורכבת בגלל האפשרויות הרבות שניתן לבחור מהן. באמצעות הסקירה אותה הצגנו לכם כאן, תוכלו להיות בטוחים כי אתם משקיעים את כספכם בחוכמה, ומעניקים לתינוק שלכם את הבדים הנעימים והנוחים ביותר.

התחבר/י כדי לצבור כסף לרכישות הבאות 

התחברות

או