משלוח מהיר עד 3 ימי עסקים
משלוח חינם להזמנות מעל 299₪
ניקוי מדפים - עשרות בדים ב 19₪ | תקף לאתר בלבד
20% על כל האתר | קופון - spring20
logo-website
scroll-down-arrow

סובלימציה: המדריך המלא לשנת 2021

אתם אולי מכירים הדפסה על חולצות או על כוסות, אבל חשוב לדעת שלתהליך הזה קוראים סובלימציה, ומדובר בשיטת הדפסה מהפכנית לייצור פריטים מותאמים אישית או ממותגים. הסובלימציה היא שיטה יעילה במיוחד שמסייעת ליצור פריטים איכותיים שישרדו לאורך שנים ללקוח הפרטי או העסקי. אז הכירו את הסובלימציה וכל מה שחשוב לדעת עליה לפני שיוצאים לדרך.

מהי סובלימציה?

סובלימציה היא שיטה של הדפסה והטבעה של דפוסים או תמונות על גבי משטחים שונים. כלומר, שיטת הסובלימציה מאפשרת לעצב כל צורה או דפוס שרוצים, ולהדפיס אותו על גבי משטח מסוים כמו חולצות ובדים, כוסות, ועוד.

איך עובדת הדפסת הסובלימציה?

הדפסה בשיטת סובלימציה עובדת בשני שלבים – עיצוב התמונה או הדפוס באמצעות מחשב על גבי נייר ייעודי המיועד לכך. לאחר מכן, הנייר יוצמד אל המשטח המיועד, ובאמצעות טמפרטורה גבוהה יוטמע בו   לצמיתות.

מה אפשר להדפיס עם שיטת הסובלימציה?

סובלימציה מאפשרת הדפסה על המון סוגים של משטחים, אבל אלו הפופולריות ביותר:

• ספלים וכוסות – הדפסה פופולרית במיוחד שמתאימה גם לאנשים פרטיים שרוצים להעניק מתנה ייחודית ובהתאמה אישית, וגם לעסקים שמחפשים פריטים ממותגים לעובדים או ללקוחות. 

• חולצות –הדפסה פופולרית במיוחד. רבים מדפיסים על גבי חולצות כדי ליצור חוויה ייחודית, עבור קבוצות או יחידים, לעסקים, למתנות, להדפסת סמלים עבור תלבושת אחידה לבית הספר, ועוד. הדפסה על חולצות היא פופולרית משום שמדובר בפריט שנשאר לטווח ארוך ויש לו שימוש לאורך זמן. 

• דגלים – הדפסה על דגלים היא פופולרית בעיקר בתחום העסקים, ויכולה לספק לעסק את היכולת לשווק את העסק שלו עם דגל ממותג ובאופן יצירתי במיוחד.

• תיקים – הדפסה על תיקים היא אפשרות נפוצה, גם ללקוחות פרטיים וגם לעסקים. הדפסה על תיקים תיצור פריטים ייחודיים שאין באף חנות, וגם תסייע לעסקים ליצור פריטים ממותגים שיכולים לעזור בייחוד העסק.

• כריות – מאוד פופולרי ללקוחות פרטיים, ובעיקר כמתנות. מדובר באופציה שמאפשרת ליצור סט של מצעים ייחודי ואישי כמתנה מיוחדת במינה.

מי משתמש בשירותי הדפסות סובלימציה?

שירותי הדפסות סובלימציה מתאימה גם ללקוחות עסקיים שמחפשים ליצור מוצרים ממותגים או מתנות לעובדים ולקוחות, וגם ללקוחות פרטיים שרוצים להעניק מתנות ייחודיות לקרובים אליהם.

מה ההבדלים בין סובלימציה להדפסות אחרות?

סובלימציה מבוססת על שימוש בחומרים מסוימים, ושיטה ייעודית של הטמעת התמונה או הדפוס באמצעות טמפרטורה גבוהה. חשוב להבדיל בינה לבין מכונת הדפסה דיגיטלית שמשמשת להדפסה על גבי משטחים אחרים, למשל בדים. מכונת הדפסה דיגיטלית עושה שימוש בדיו מיוחד שמאפשר הדפסה ללא טמפרטורה גבוהה. כלומר, המדפסת מטמיעה את הדיו בבד עצמו באמצעות הוראת מחשב. מכונה כזו מאפשרת שימוש בכל בד, לא רק בבדים ספציפיים וללא צורך בשימוש בנייר ייעודי לצורך הדפסת התמונה או הדפוס לפני. מדובר במכונת הדפסות דיגיטלית מהמתקדמות שיש, ושמאפשרת אפשרויות רבות ללא הכנה מוקדמת (מלבד שליחת התמונה או הדפוס לכתובת מייל ייעודית).

מכונת סובלימציה

מכונת סובלימציה בעצם מאפשרת כמה אופציות: הנחת הפריט עליו רוצים להדפיס במקום הייעודי עליה, הצמדת הדף עם התמונה או הדפוס לפריט והפעלת טמפרטורה גבוהה לצורך הטמעת התמונה על גבי הפריט.  

חשוב להבדיל בין מכונת סובלימציה למדפסת סובלימציה: בעוד שהמכונה מטמיעה את הדפוס על גבי הפריט, מדפסת סובלימציה תדפיס עבורכם את התמונה או הדפוס על גבי נייר ייעודי. רק לאחר ההדפסה במדפסת, תוכלו לעבור למכונת הסובלימציה.

סובלימציה היא שיטה מעולה להדפסה על גבי פריטים שונים, ויכולה להיות פתרון מצוין עבור ייצור של פריטים מותאמים אישית, פריטים ממותגים או פשוט מתנה מושלמת לאנשים האהובים עליכם. אם זה השירות הנחוץ לכם, כדאי לפנות לאנשי מקצוע לצורך ביצוע הפעולה ויצירת פריטים משגעים.

 

* חשוב לציין כי מידע במאמר זה הינו לתת הבנה מקיפה בכל נושא ההדפסות על בדים. 

קדנה אינה עוסקת בסובלימציה אך בהחלט מדפיסה על בדים – הדפסה דיגיטלית, אקולוגית וירוקה!

 

 

התחבר/י כדי לצבור כסף לרכישות הבאות 

התחברות

או