משלוח מהיר עד 3 ימי עסקים
משלוח חינם להזמנות מעל 299₪
ניקוי מדפים - עשרות בדים ב 19₪ | תקף לאתר בלבד
20% על כל האתר | קופון - spring20
logo-website
scroll-down-arrow

תפירת תחפושת לפורים: 7 טיפים לתפירת תחפושת ביתית

פורים עוד רגע כבר כאן וזה הזמן לחשוב על תחפושת יפה ומקורית שתשמח אתכם במיוחד בחג הזה. אף שניתן למצוא מגוון רחב של תחפושות בחנויות בשלל דמויות, גזרות וצבעים, תפירת תחפושת בבית תספק לכם תוצר איכותי יותר, מרשים וכמובן מקורי, שמותאם במיוחד בשבילכם ולסגנון האישי שלכם. תפירת תחפושת לא אמורה להיות מורכבת במיוחד לתופרים מתחילים, והיא יכולה להיות מהנה במיוחד למי שמכם אוהב לעצב ולהפליג עם הדמיון. מעוניינים לתפור את התחפושת שלכם או של ילדכם השנה? הינה 7 טיפים לתפירת תחפושת בבית.

תכנון התחפושת

כל תוצר איכותי ומוצלח מתחיל כמובן בתכנון מדויק ונכון, וכך גם כשזה מגיע לתחפושות. לפני שאתם מתחילים לתפור את התחפושת, תכננו אותה לפרטי פרטים, ונסו לדמיין איך אתם רוצים שהיא תיראה בסוף. אתם יכולים לקחת השראה מתחפושות קיימות, או להכין משהו מקורי שלכם לגמרי. נסו לתכנן מעבר לתחפושת שאתם הולכים לתפור בעצמה, ולהתייחס גם לאקססוריז, לנעליים ולאביזרים הנלווים, כך שתקבלו תמונה שלמה בנוגע לאיך הדברים צריכים להתבצע.

בחירת גזרה

אם אין לכם ניסיון של שנים בתפירה, או אם אתם לא רוצים להסתבך במיוחד בהכנת התחפושות, הקפידו לבחור גזרה שמצד אחד תתאים לתחפושת ולמי שהולך ללבוש אותה, אך מצד שני כזאת שתוכלו ליצור בקלות ובמהירות. גזרה פשוטה היא הטובה ביותר עבור תפירת תחפושת, משום שגם אם התפירה של התחפושת נראית מסובכת וקשה, הגזרה הפשוטה תקל עליכם ותוכלו לתפור אותה בקלות.

בחירת בדים לתחפושת

בתפירת תחפושת למתחילים רצוי לבחור בדים קלים לתפירה, דוגמת ג’ינס, קנבס, דריל, ג’ינס ופליז, המתאימים במיוחד גם לתחפושות. אם יש לכם יותר ניסיון בתפירה, תוכלו לבחור כל בד שאתם מכירים ושיהיה לכם נוח לעבוד איתו, וכן שהתכונות שלו יתאימו במיוחד לתחפושת שאתם רוצים ליצור.

השתמשו בשאריות בדים

שאריות בדים מעבודות תפירה אחרות או מפריטי טקסטיל שיש לכם בבית יכולות להיות שימושיות במיוחד כשזה מגיע ליצירת תחפושת לפורים. ניתן ליצור תחפושת מהממת משאריות בדים בלבד, אך בהחלט אפשר לשלב כל מיני פיסות בדים בטקסטורות יפות ומעניינות שיוסיפו עניין לתחפושת שלכם. תוכלו ליצור שילובים מעניינים ומקוריים באמצעות שאריות מפריטי טקסטיל, וגם לחסוך בקניית בדים חדשים לצורך התחפושת.

השתמשו בצביעת בדים

טיפ שימושי נוסף לתפירה בכלל ולתפירת תחפושות בפרט הוא צביעת בדים. צביעת בדים מאפשרת לכם ליצור דוגמאות מקוריות ויפהפיות על בדים באמצעות צבענים. במקום לרכוש בדים המגיעים בדוגמאות מסוימות, תוכלו ליצור בדים מיוחדים בעצמכם, המותאמים במיוחד לתחפושת שאתם רוצים ליצור, ואפילו ליהנות מתהליך יצירה כיפי שניתן לשתף את הילדים בו.

יצירת אביזרים

לצד תפירת הבגד עצמו לתחפושת, תוכלו לתפור גם את האביזרים הנלווים לה, ובכך ליצור תחפושת שיש בה התאמה מושלמת בין כל החלקים שבה. רצוי לגשת לחלק הזה אחרון לאחר שסיימתם לתפור את כל התחפושת עצמה, משום שאלו חלקים שניתן למצוא בקלות בכל מקום. האביזרים שתוכלו ליצור הם כובעים מסוגים שונים, צמות לתחפושת בילבי, כיסויים לנעליים, כפפות ועוד.

מכונת תפירה נכונה

כל תופר מתחיל או מתקדם יודע כי תוצר סופי מוצלח ומרשים מתחיל במכונת תפירה נכונה. מכונת תפירה איכותית שאתם רגילים לעבוד עליה ומכירים אותה היטב, תאפשר לכם ליצור פריט איכותי ועמיד, שיחזיק מעמד זמן רב ובתנאים שונים. גם בשאר כלי התפירה כדאי להשקיע, נוסף על בדים איכותיים ועמידים, שיסייעו לכם לתרגם את החלום שלכם למציאות בדרך הטובה ביותר.

בין אם לא הספקתם לקנות תחפושת בזמן וכל הדברים השווים כבר נחטפו מהחנויות, ובין אם אתם רוצים לשפר את הסיכויים שלכם לזכות בתחרות בזכות תחפושת מרשימה ומקורית – זה הזמן לתפור את התחפושת שלכם בעצמכם. זכרו שכל תוצר טוב מתחיל בתכנון מוקפד ובבחירת חומרי גלם ובדים איכותיים טובים, שאותם תוכלו למצוא כמובן אצלנו. בהצלחה וחג פורים שמח ומבדח!

התחבר/י כדי לצבור כסף לרכישות הבאות 

התחברות

או